Helt färdigt!

 
Jag är klar med min ansökan!
 
Skickade in den i lördags och igår fick jag ett mail från min kontaktperson på Explorius om att den skickats till USA. Där ska den gås genom av det amerikanska företaget som sen ska placera ut mig i en värdfamilj, eller snarare låta en familj välja mig. Är så nervös för både vart jag ska hamna och hos vilka. Kan bli vart som helst, hos vem som helst! 
 
Nu har jag dessutom berättat för min klass och för mina vänner att jag ska iväg. Möttes av lite blandade reaktioner men de flesta var positiva, haha. Har även genom min vän Elin träffat några 97:or som verkar jättetrevliga, förhoppningsvis får jag bra nya vänner när jag kommer tillbaka till Sverige igen. Känns lite lugnande att åtmistone vara på "vi-hälsar-på-varandra"-stadie med några i den "nya" årskursen jag hamnar i sen.
 
1 kommentar
Linn

Så himla mysig blogg, kommer bli kul att få höra och se din resa i bilder och text! Kommer sakna dig så sjuuukt mycket, men kul att din önskan går i uppfyllelse. Något du inte kommer glömma! Puss pårej bästii <3