Grant, Michigan, USA.

Jag har fått min placering!! Jag ska bo hos en familj i Grant, Michigan!!
 
 
Igår hade jag tre missade samtal från ett nummer jag inte kände igen och först tänkte jag att det var telefonförsäljare, så jag ignorerade dem och glömde av det. Senare, när jag satt och väntade på bussen när klockan var ungefär halv sex googlade jag numret och såg att det var Explorius som ringt. Fick panik, blev skakig och fruktansvärt arg på mig själv! Varför hade jag inte kollat upp numret tidigare? Eftersom deras kontor stänger klockan fem var det bara att vänta tills idag, och direkt efter engelskanationella ringde jag upp Explorius. Då berättade Jonatan att de fått min värdfamilj, att jag ska till Michigan och lite om familjen. Vill inte skriva ut något om dem här än, eftersom jag inte hunnit kontakta dem än, men ska göra det så snart jag kan!
 
 
Michigan är den röda delstaten och jag ska bo ganska nära staden Grand Rapids!
 
 
0 kommentarer