Homecoming dance

 

några bilder från i lördags!
 

Så, i lördags var det Homecoming! Jag och Ali fixade våra frisyrer hos min moms vän Rebeccas hus, för endast $20, vilket är ca 140 kr! Sedan hämtade vi upp Ana och Ida, och skyndade oss hem för att byta om. Vi tog lite bilder med alla killarna (sjukt stelt att ta kort när alla tittar på!) och åkte sedan till Olive Garden och åt helt spergod mat. Jättekonstigt att killen betalar för precis allt en sådan här kväll. Behövde inte betala för varken biljetten till dansen, maten, bowlingen senare på kvällen/natten + att jag fick två armband i present. Så himla ovant. Själva dansen var rolig men de spelade lite tråkig musik emellanåt. Deras slow-dances är lite stela också, men dansade bara en med min dejt. Vi gick dit som vänner (iaf jag) så hängde mest med mina tjejkompisar när vi väl var där. Jag och Ana löjlade oss jättemycket när det var en lugn låt, så kul. Hade sammanfattningvos helst en jättetrevlig kväll och trots att vi var supertrötta på slutet stannade jag, Ana och Ali (de sov över hos mig) uppe till klockan fyra. Inte bra när man ska vara i kyrkan kvar över nio dagen därpå!
 
 
2 kommentarer
Ellen (inte din syrra, men det listade du nog ut ^^)

Gud vad fin du är Stina! <3 Och vad roligt allt verkar, jag är precis så avundsjuk som jag förväntade mig ;) Och vilket homecoming proposal, som en riktigt High School film ju!! Jag hoppas du har det absolut underbart! Kram!

Sara

Åh så fin du är!
Tänkte precis samma som Ellen, det verkar vara som i en film allt som ni hittar på! ...och man som trodde att det nog var iaf en smuuula överdrivet just på film ;)

Ha det gott och ta hand om dig!
Kram Sara