Homecoming proposal









Just nu är det spirit week, som jag nämnde i förra inlägget, och i måndags var det powderpuff turnering! Powderpuff är ungefär som amerikansk fotboll men utan tacklingar, istället hade vi ett snöre med flaggor runt midjan och en "tackling" vad att snappa någons snöre/bälte. Vi seniors spelade först mot the sophmores och ledde jättestort, tror slutresultatet blev 36-6! Jag gjorde även en touchdown, vilket var riktigt coolt. I halvlek den matchen så ropar speakern (som senare visade sig va Caleb) ut att jag ska gå till mitten utav planen. Jag hörde inte det men Ali sa åt mig att stanna i mitten av fotbollsplanen. Så där står jag, inför i princip hela skolan som sitter på läktaren. Ut på planen kommer Katelyn, Jon och Larry och bär på skyltar. På skyltarna stod det: "Flowers are the second most beautiful thing in the world, and i wanna go to homecoming with the first". Larry hade även med sig en bukett blommor till mig. Blev så himla överraskad och superglad, kunde inte fatta att det hände, men sa typ "yes, yes, yes!" och kramade Larry, haha. Min kompis Jorge filmade det hela så ska försöka ladda upp den filmen här! Var helt supersprallig efteråt och glad, för jag hade räknat med att gå som tredje hjulet till Ali och Konrad. Han frågade henne idag på lunchen, hela xc-laget stod där när hon kom in med varsin bokstav i ordet HOMECOMING? och Konrad gömde sig bakom oss med blommor. Så gulligt! Är jättetaggad på resten av veckan och tror verkligen detta kommer bli toppen! 
0 kommentarer