Long time no see!

Jenni, Jag, Katelyn, Ali

Jenni, jag, Ana

Arturo och Jorge

Katelyn

Christiana och Ana

Concert Choir 



Tack alla ni som påminner mig om bloggen, ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera här. Skjuter hela tiden upp det och tänker att jag inte har tid (vilket åtminstone 70% av tiden är sant), och sen glömmer jag av det. Så vad har hänt utöver skolan denna månaden?

- har gått på bio med gruppen från kyrkan. Planen var att se Annabelle, men jag, Caleb och Nehemiah såg the maze runner istället. 

- har sprungit Cross country (såklart) och hade min sista tävling igår. Förbättrade min tid trots att banan var den värsta någonsin, så var glad men även lite ledsen pga att säsongen är över nu.

- hade världens otursdag en torsdag som bland annat inkluderade krossandet av min mobilskärm, bilnycklar inlåsta i Ali's bil, doppande av arm i ketchup och andra småsaker

- har varit sjuk och missade en xc-tävling pga det

- åkte och såg killarnas soccer team spela districts i en stad som ligger ca 2 timmar härifrån. De förlorade med 20 sekunder kvar på förläning, så segt! Världens trevligaste lag btw, alla soccer killar är supersnälla.

- beställt graduation saker, hatt och kappa! 

- sett sista fotbollsmatchen ever och de vann!! Så himla bra match, bra stämning och bara allmänt bra. Vi hade "fifth quarter" i kyrkan där vi lekte lekar, bland annat Sardinburken i en nedsläckt kyrka, läskigt. Jag, Caleb, Frankie, Ali och Nyoky satt sedan på Burger King till ett på morgonen haha, galet rolig kväll.

- åkte och shoppade med Ana och Jenni och spenderade väldigt mycket pengar... Ska försöka ta lite bilder på saker och lägga upp här! 

- har gjort en massa pranks på fotbollskillarna med Madison och Ali, och lagt löv på och i deras bilar, hehe så roligt. 

- haft första konserten med min concert Choir class. Väldigt roligt men väldigt fula klänningar. 


Har en del bilder på mina kameror men går lägga upp dem en annan dag, för nu ska jag sova. 

0 kommentarer