Fredag






Tyvärr endast mobilbilder. Jag och Ana (så gullig!), Brittanie och the fotball game.


Slut på skolveckan! Har haft en bra vecka men varit lite trött, tror jag sovit och druckit lite för dåligt. Idag i skolan bröt sista lektionen tidigare för en assembly i skolans gympasal och det kändes precis som på film! Skolans paradorkester spelade och så ropade de upp vilka som blivit valda till homecoming court. Min kompis Brittanie är en av kandidaterna till homecoming Queen, är så glad för hennes skull! Hoppas hon vinner!

Ikväll var det ett home game för fotbollskillarna så efter träningen åkte jag, Ali och Madison hem till mig och åt lite samt bytte kläder. Tycker om de två tjejerna! Kvällens match gick inte så bra och Tigers förlorade vilket var lite segt. Men sällskapet på matchen var trevligt! Nästan alla hade på sig neonfärgat för att stödja vårt lag, så var rätt kul att se. 

Träningarna i veckan har varit ganska tuffa så hoppas det går bra på tävlingen imorgon. Efter tävlingen åker jag direkt hem, byter om och gör mig redo för bröllop! Ska bli så spännande att se! 
1 kommentar
Ellen L

Family activity: "Wedding"!! ;)