senaste dagarna

Nu är i princip allt som ska fixas med klart innan avresa. Köpte presenterna till min värdfamilj i fredags så nu är det endast att fixa amerikanska dollars och att packa kvar! Tiden går fruktansvärt fort just nu men har hunnit med en hel del. Bland annat:
 
 
I torsdags överraskade jag min vän Kajsa med en födelsedagspicknick eftersom jag är i USA på hennes födelsedag. Kommer sakna denna tok.
 
spenderat lite tid med familjen. Mamma och pappa - ni är bäst. ♥
 
Varit på släktkalas för min moster och sade igår ett mycket jobbigt farväl till Anna. Så svårt att förstå att jag inte kommer träffa henne (och alla andra) på tio månader.
myst lite med familjens prins, lille Albus. Gose.
 

Idag var jag och mamma hos mormor för att kolla på tapeter till hennes nya lägenhet och det var jättejobbigt att säga hej då till henne sen när vi skulle åka. Börjar förstå att jag faktiskt ska åka nu, även fast det fortfarande är ganska overkligt. 
0 kommentarer