tiden rusar förbi..

...och idag är den endast 30 dagar kvar tills jag åker till New York och Soft Landing Camp!!
 
Har idag börjat skriva packningslista, kolla över papper och rensat lite bland kläder. Har hela tiden tänkt att jag ska ta tag i det efter O-ringen, och nu är ju faktiskt den veckan förbi. Jag har även blivit kontaktad av en tjej på facebook, som går på Grant High School och är med i min värdfamiljs kyrka. Vi har pratat lite om kyrkan, skolan och om att jag ska komma dit och det känns jättebra! Dels att det blir lite mer verkligt men även att "känna" någon första dagen i skolan. Den här tjejen heter Brittanie och är senior, vilket jag också ska vara, och har i princip övetalat mig till hundra procent att söka till volleybollaget. Är lite sugen på cross country också, men vore roligt att testa något nytt och springa kan jag ju göra i Sverige. Linn tyckte att jag skulle söka till sideline cheer som också är ett alternativ bland höstens sporter, men jag är lite tveksam till det. Jag vill (åtminstone just nu) vara med i ett lag och spela, men jag får se hur det blir när jag väl är på plats!
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin
3 kommentarer
Emmy - utbytesstudent i usa

Sv: Hejhej! Om jag minns rätt så tog det ca 4 dagar (vardagar), så de var rätt snabba! nix, fick inte betala någon tull. :) Dagboken är verkligen superfin, så rekommenderar den!

Ja det känns toppen att man nu vet alla värdfamiljer!

Lina

Hej! Insåg precis att vi åker samtidigt till New York! Så himla kul :D Vart flyger du vidare efter campet?

Svar: åh vad roligt!! Jag flyger vidare till Detroit och sedan Grand Rapids, vart flyger du? :)
Stina None

Lina

Åh okej! Flyger till Chicago :)