Busy week










Har haft en vecka full med saker att göra, verkligen hela tiden! I lördags var jag och ett gäng från kyrkan och lekte hide and clap i kyrkans källare, spelade även lite basket. Vi åkte och åt på en asiatisk restaurang och sedan hem till Gabe's och såg the Lego Movie, den är superrolig! 

Söndagen bestod av kyrka, och sedan hade vi flag football-träning. Vi spelade i några timmar och denna gången med tacklingar, sjukt roligt. Önskade att jag kunde spelat football, haha. Imorgon (lördag) ska vi spela mot andra kristna ungdomsgrupper, ska bli jättekul! 

Skolveckan har också varit fullt upp, tre av fem kvällar spenderade jag i Fremont och hejade på vårt volleyboll varsity team som spelade districts. De vann finalen igår så de ska spela regionals på tisdag, de är verkligen duktiga! Mellan skolan och matcherna i Fremont har jag tränat, antingen konditionstränig med några från basketlaget, och i måndags var jag ute och sprang med min kompis Tristan! 

Min kompis Jorge tyckte att jag luktade som en chipotle pepper en dag, och gjorde en fin snapchat av det, därav den konstiga bilden på mig, hahaha! 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, få en läxa gjord, städa och plocka iordning lite. Ana och Ali kommer senare ikväll för att sova över, och vi åker tidigt imorgon bitti! 
0 kommentarer