Start på spirit week












Wow vad mycket som hänt sen jag skrev något här senast. Bra att du påminde mig om bloggen, Anna! 

Har varit på tre Cross country tävlingar sen sist och de har allihopa gått helt okej och jag är ständigt endast några sekunder från att få ett nytt personbästa, lite frustrerande! 

I fredags efter skolan och träningen åkte vi ett helt gäng till ett köpcentrum i Muskegon för att Ali och Maddie skulle köpa homecoming dresses. Madisons pojkvän Spencer hade planerat att bjuda henne till homecoming i ett fotoboth men det som fanns där var trasigt! Så typiskt. Det löste sig till slut ändå och han lade en lapp i hennes mat, hon blev så glad!! Katelyns pojkvän Joey frågade henne on homecoming i onsdags när hans fotbollsmatch hade halvlek, var också supergulligt. Är tydligen inte så vanligt att homecoming är så stor grej, men i år har det blivit det! 

I söndags efter kyrkan så åkte jag, mom, Libby, Ali och Madison till the mall igen. Vi träffade även Caleb, Gabe och Brian där som också var och shoppade (eller bara hängde, var mycket oklart!). Jag och Madison hängde sedan med killarna hem till Gabe och såg på film. De är alla med i vår kyrka så var kul att lära känna dem lite bättre. 

I måndags spelade jag powderpuff fotball men tänkte ägna ett helt inlägg åt det och igår var det Cross country igen. 

Denna veckan i skolan är det spirit week så varje dag är det olika teman som folk ska klä upp sig till. I måndags var det Crazy hair/hat, igår patriotisk, och idag är det fake an injury-day. Jag har dock inte hunnit fixa något så ska endast ha ett plåster på mig. 
0 kommentarer