Senaste dagarna





Måndag igen. Bröllopet var verkligen en intressant upplevelse och väldigt fint, men lite synd att de inte hade någon dans eller ordentlig fest efteråt. Efter bröllopet och middagen så åkte vi hem och sen kom Ali hit. Min familj åkte till några vänner så jag och hon var ensamma hemma. Vi bakade kladdkaka som blev lite torr för ugnen här är annorlunda, åt Mac n cheese och såg på Trassel. Gjorde även supergod choklad milkshake. När familjen kom hem igen såg vi på lite Friends och när klockan var typ halv ett fick jag och Ali för oss att vi var sugna på pommes frites så vi åkte till Burger king! Haha kommer bli såå tjock. 

I söndags hade vi först kyrka och sen direkt efteråt åkte jag, Ali, Christina, Lotta och Madison och letade efter klänningar till homecoming! Hittade en jättefin, blå och silvrig som jag ska ha, är så nöjd! Till lunch åt vi en asiatisk buffé för typ 11 dollar, dvs 77 kr, och man fick så galet mycket mat, dricka och dessert! 

Ska även gå till frisör innan homecoming! Min mammas vän Rebecca är frisör så hon ska göra mitt hår innan. Är så taggad på det här, och i skolan har folk redan börjat bjuda ut varandra på ganska storslagna sätt! 

Imorgon har jag Cross country meet och matteprov! 
0 kommentarer