Valentine's day party




Igår åkte jag först till Fremont och Wallmart med Andi, köpte bland annat solskyddskräm och flipflops för nästa vecka! Andi var och fixade en sak med hennes balklänning och så åt vi lunch på ett litet café (första jag varit på sen jag kom hit i USA, starbucks räknas ej).
Har nu allt inför min resa, förutom en keps, det hade nog varit bra... 
På eftermiddagen hämtade Lauren upp mig och Ana och vi begav oss till Lauras  hus för en alla hjärtans dag- sleepover. Vi såg på några filmer, åt skräpmat och pratade. Vet inte riktigt när jag somnade men var någon gång i början fjärde filmen. Vi stannade en bra stund hemma hos Laura på morgonen och när jag kom hem städade jag mitt rum och badrum. Vill ha det fint för jag åker nästa lördag plus har team dinner på torsdag. Team dinner är precis vad det låter som, en från laget har alla över för mat innan en hemmamatch. 
0 kommentarer