Veckan som varit:




Denna vecka har varit ganska stressig då det har varit mycket som hänt hela tiden. Fick i tisdags ett mail om att kag inte hade alla papper inför Hawaii så blev lite panik att få dem klara, men nu är allt i sin ordning och jag ska bara packa - sen är jag redo för avfärd! 

Hade match i tisdags och vann, och även igår men då förlorade vi. Jag hade team dinner igår och alla tyckte jättemycket om pasta carbonara (inte direkt svenskt men inget de äter här), svenska kanelbullar och chokladbollar! Efter matchen igår åkte jag och Lauren, Sam, Andi, Courtney och Ana till McDonalds för att testa en ny milkshake som visade sig vara riktigt god.
Idag när jag vaknade så berättade min vördpappa att vi inte har skola idag, det är helt enkelt för kallt. Är ungefär -26 till -30 grader just nu. Så det ska bli väldigt skönt att komma till Hawaii där det är runt +20 till 25! 
0 kommentarer