December

Precis som alla andra månader i USA så var December också fullt upp. Hade två basketmatcher per vecka, och till min allra första kom alla mina vänner och hade skrivit Stina på sina pannor. Umgicks massor med the crew och vi gick på bio och såg Into the woods samt åt på Steak and Shake. Som jag saknar den restaurangen alltså!
 
Spenderade en massa tid med min favoirtspanjorska Ana, och tog även senior pictures i Newyago.
 
Umgicks en del med familjen, spelade basket, firade amerikansk jul och såg på en hel del filmer på kvällarna.  Skypade ganska mycket med Sverige den här tiden. Julen var rolig men eftersom det är så annorlunda med andra traditioner blir det lätt att man saknar Sverige, köttbullar och Kalle Ankas jul med hela släkten som halvsover redan under introt.
 
Jag firade nyår hemma hos Webster's, tillsammans med många från the crew + några av Madisons kompisar från Freemont. Vi åt mat, såg på tv på nyårsfirandena i New York, snackade, och hade det trevligt. Vi såg the ball drop på Times Square vid tolvslaget och jag och Ali åke hem till mig lite senare för att sova.
 
 
0 kommentarer