Februari

Började månaden med att åka till en stuga norröver i Michigan tillsammans med min ungdomsgrupp och vi spenderade en helg där. Vi körde bland annat capture the flag i snön på natten med lysstavar fastsatta på jackorna och om man skulle fånga någon var man tvungen att ta lysstaven. Det blev ganska våldsamt till slut!
 
Februari bestod av ännu mer basket och vi började ha lite hemmamatcher igen, skön omväxling från Januari när vi endast hade bortamatcher. Såg även när mina småsystrar spelade basket på lördagarna.
 
Alla hjärtans dag i USA var en upplevelse utöver det vanliga! Många hade med sig presenter till skolan, hade på sig röda kläder och man kunde köpa en läsk som heter Crush, eller en blomma, till den man gillade i skolan. Jag fick en läsk levererat till min engelskalektion signerat av Ana! Blev även denna dag kallad ner till kontoret och där väntade choklad och en nalle på mig, från Laura.
 
Den 21 februari påbörjade världens bästa resa, till Hawaii. Är helt klart en av de bästa veckorna i mitt liv och jag önskar så att jag kunde göra om det. Var verligen helt fantastiskt roligt, otrolig natur och så skön omväxling att prata med utbytesstudenter, svenskar och inte ha -30 grader i luften. Ska försöka summera upp resan dag för dag någon gång, antingen här eller i dagboken jag hade i USA (men sedan glömde av att skriva i, något jag ångrar nu).
 
Februari var nog en av årets bästa månader.
 
 
 
0 kommentarer