Januari

Januari började lite knagligt med kompistrubbel men jag släppte det snart och fick många nya vänner den här månaden. Jag, Andi och Laura började umgås allt mer och basketen var riktigt rolig. Jag började bli så pass okej att jag fick spela när det gick riktigt bra för oss (eller när vi förlorade rikigt stort).
 
Vi hade church all nighter på ett ställe och spelade en hel del basket där med. Jag klippte mig för första gången och mina vardagar var mest skola, träna, hänga med vföräldrarna eller kompisarna.
 
Hade mother-daugther banquet i kyrkan med Alice i underlandet-tema och jag var uppklädd till Alice. Fick kvalitetstid med min värdmamma, hennes syster och grandma Rodriguez samt mina systrar.
 
Var på en kristen konsert i Grand Rapids med vår ungdomsgrupp och (tro det eller ej) musiken var väldigt bra. Poppig och sjunga med-vänlig, och köandet i -20 grader i flera timmar tillsammans innan var nästan det bästa med hela dagen.
 
I slutet av månaden åkte jag, Ana, Nehemiah och Brian till Lake Ann winter camp över en helg och hade det jättekul med en massa aktiviteter. Var verkligen en helt enormt bra helg och vi hade inte många tråkiga ögonblick. Absolut en av höjdpunkterna detta året!
 
Jag skrev det här inlägget i Januari och trivdes enormt bra i USA, kände mig hemma och ville mest stanna tiden.
 
 
 
 
 
0 kommentarer